photo 2017 12 19 08 13 55همزمان با هفته پژوهش، پنجمین نمایشگاه دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزه در مصلای قم، برگزار شد. در این نمایشگاه  بیش از ۶۰ مرکز پژوهشی بزرگ و مهم حوزوی، دستاوردهای علمی خود را در معرض دید عموم قرارداده اند.

موسسه امام هادی علیه السلام با بیش از پنجاه اثر علمی و پژوهشی با موضوعات فقه، کلام، زیارات، حدیث و معارف اسلامی؛ و با آثار شاخصی چون موسوعه زیارات المعصومین علیهم السلام، الاعتقادات شیخ صدوق، دعاء الندبه و توثیقه من الکتاب و السنه و ... در این نمایشگاه حضور یافت.

این نمایشگاه در سه بخش برپا شده است که بخش اول شامل دستاوردهای موسسات پژوهشی حوزه است که علاوه بر موسسه امام هادی علیه السلام، حدود ۶۰ مرکز علمی و پژوهشی دیگر در این نمایشگاه شرکت دارند.

بخش دوم نیز شامل دستاوردهای پژوهشی در عرصه علوم انسانی و اسلامی است که به همت دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه و با مشارکت نهادهای علمی برتر به نمایش گذاشته شده است.

در پنجمین نمایشگاه  دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزه، آثار علوم انسانی در ۱۸ رشته در معرض دید علاقه‌مندان است و سه هزار کتاب در این زمینه در دسترس علاقه‌مندان قرار داده شده است.

بخش سوم نمایشگاه، شامل آثار مرتبط با انقلاب اسلامی است که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی تدارک دیده شده است.

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزه از تاریخ  ۲۵ تا 30 آذرماه 1397 از ساعت ۹ تا ۱۹ در محل مصلی قدس شهر قم دایر و آماده خدمت رسانی به طلاب، فضلا، دانشجویان، فرهیختگان و سایر علاقه مندان به آثار پژوهشی است.

پایان خبر

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی