Kazemi 2

پیام تسلیت موسسه امام هادی علیه السلام

در پی رحلت عالم محقق،

حضرت حجت الاسلام والمسلمین نائینی کاظمی

بسم الله الرحمن الرحیم «اذا مات العالم الفقیه ثلم فی­الاسلام ثلمه لایسدها شی­ء» با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که عالم فرزانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین نائینی کاظمی رضوان الله علیه دار فانی را وداع گفته و دوستان و همکاران خود را داغدار کرده است.

این عالم بزرگوار از جمله‌ی نخستین محققان موسسه امام هادی علیه السلام بود که سالها در این موسسه مبارک تحت نام مبارک امام هادی علیه الصلاه و السلام قلم زد و به تحقیق و تالیف معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام اهتمام ورزیده و در سایر موسسات و مراکز تحقیقاتی نیز، منشا آثار و برکات مفیدی بود. تحقیقات ایشان همواره در خدمت دین و اهل بیت علیهم السلام و آثار ماندگار تحقیقی اش در میان کتب موجود در کتابخانه‌ها، برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

همچنین تلاش های مبارزاتی و گمنام ایشان در دوران مبارزه با دولت بعثی عراق، ‌بسیار مفید و موثر بود. رحمت و رضوان الهی بر روان پاک او باد.

موسسه امام هادی علیه السلام، این مصیبت جانسوز را به خاندان گرامی و بیت معظم ایشان و به همه مراکز تحقیقی و همکاران آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن مرحوم را از خداوند متعال خواستار است.

والسلام
مدیریت، محققین و همکاران ایشان در

موسسه امام هادی علیه السلام

 

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی