IMG 6758مدیر موسسه تحقیقاتی امام هادی علیه السلام در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی موسسه امام هادی علیه السلام با بیان این که شهادت آیت الله غفاری بسیاری از نقشه های شوم رژیم ستم شاهی را نقش بر آب کرد گفت: جامعه امروز ما به شخصیت های با بصیرتی چون شهید آیت الله غفاری نیاز مبرم دارد.

آیت الله سید هادی رفیعی پور به نقش موثر آیت الله حسین غفارى در پی ریزی پایه های انقلاب اشاره کرد و گفت: آیت الله غفاری در قامت یک مجاهد نستوه، به تمام یاوه‌سرایی‌های گروهك های چپ و راست بی‌اعتنا بود و خطی که مرحوم امام برای پیروزی انقلاب ترسیم کرده بود را با تمام اعتقاد و قدرت ادامه می داد.

وی با تاکید بر سختی مبارزه قبل از انقلاب گفت: شهید غفاری در هر فرصتی که به دست می آورد، علیه رژیم شاهنشاهی سخنرانی می کرد و به افشای لایه های پنهان این حکومت دیکتاتوری می پرداخت.

مدیر موسسه امام هادی علیه السلام با اشاره به در پیش بودن ایام الله نهم دی و دهه بصیرت اظهار داشت: هدف دشمن از بین بردن اصل اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله است؛ از این رو با معرفی نمودن اسلام غربی، اسلام آمریکایی و شیعه ی انگلیسی سعی در ضربه زدن هرچه تمام تر به اسلام و انقلاب است.

آیت الله رفیعی پور راه تحقق حکومت عدل اسلامى را ایثارگری و تحمل سختى ها، تهدید ها و تحریم ها دانست و بر لزوم مقابله با آنها تاکید نمود.

پایان خبر

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی