R3 P 11

دکتر سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به قم سفر کرده بود، ضمن بازدید از موسسه امام هادی علیه‌السلام، با آیت الله رفیعی پور، دیدار کرد.

در این بازدید که با حضور محقق گرانمایه آیت الله مختاری انجام شد، ابتدا مدیر محترم موسسه ضمن خیر مقدم، به معرفی موسسه و کتاب های موسسه پرداخت و در ادامه توضیحاتی پیرامون کتاب «الهدایه»، «المقنع» و «الاعتقادات شیخ صدوق» و نیز برخی دیگر از منشورات موسسه، ارائه کرد.
از جمله آثاری که در این بازدید مورد تاکید و معرفی ایشان قرار گرفت، ترجمه کتاب شریف جامع زیارات المعصومین علیهم السلام به چهار زبان، بود که پیرامون آن توضیحاتی را برای آقای صالحی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دادند و بر لزوم نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در جهان تاکید نمودند.
سپس دکتر سیدعباس صالحی، ضمن اظهار خرسندی از حضور در موسسه امام هادی علیه‌السلام و آشنایی با آثار موسسه، وجود آیت الله رفیعی پور را باعث برکت دانست و به بیان مطالب و دیدگاه‌های خود پرداخت.
از جمله پیشنهادات وی در این بازدید، ارتباط با نهادهایی همچون مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و سازمان فرهنگ و ارتباطات بود که به گفته او زمینه خوبی برای نشر معارف اهل بیت علیهم السلام است.
دکتر صالحی با اشاره به ترجمه کتاب شریف جامع زیارات المعصومین علهم السلام به چهار زبان، پیشنهاد داد که کار این کتاب در دو مرحله انجام پذیرد. نخست به صورت مختصر و سپس به صورت مفصل.
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازدید از کتابخانه و نیز مراحل مختلف پژوهش های موسسه، به همراه مدیر و برخی از محققین محترم موسسه امام هادی علیه‌السلام، عکس یادگاری گرفت.
«پایان خبر»

 

R2 31

R4 P 17

R5 P 18

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی