R132 P 73

اعضای موسسه امام هادی علیه السلام از بخش های مختلف کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بازدید کردند.


همزمان با حلول ماه شعبان المعظم و در تقارن با اعیاد شعبانیه، بنا به دعوت مدیریت محترم کتابخانه آستان مقدّس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مدیر و اعضای موسسه امام هادی علیه السلام، از قسمت های مختلف کتابخانه، تالار مطبوعات و بخش نسخ خطی بازدید کردند و با مراحل مختلف صحافی و مرمّت کتاب های خطی آشنا شدند. حضرت آیت الله رفیعی پور، این بازدید را از عنایات ویژه کریمه اهل بیت علیها السلام به اعضای موسسه خواندند و همکاری موسسه امام هادی علیه السلام با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را افتخاری بزرگ برای خود دانستند.
در این بازدید که حدود سه ساعت به طول انجامید، مسئولین بخش های مختلف کتابخانه قفسه باز و بسته، تالار مطبوعات، بخش مخطوطات و نسخ خطی، اتاق مرمّت و صحافی، بخش ویژه قرآن کریم و... توضیحات لازم را به مدیر و اعضای موسسه، ارائه نمودند. گفتنی است در این بازدید، تعدادی از اعضای موسسه شامل؛ حضرات آیات و حجج اسلام: صالحی، عبدالله پور، مطهری، آقامیری، فقیه ایمانی، بصارتی، جلالی، قادری و آقای رضوی، حضرت آیت الله رفیعی پور را همراهی می کردند.
مدیر و محققان موسسه امام هادی علیه السلام پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در میهمان سرای حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، میهمان سفره کریمه اهل بیت علیهاالسلام شدند.
«پایان خبر»

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی