site3

همزمان با ایام شهادت و سوگواری خورشید فروزان هدایت، مصداق بارز نقاوت، حضرت امام هادی علیه السلام، موسسه پیام امام هادی علیه السلام، برنامه های خود را تشریح نمود.
حجت الاسلام احمد قادری معاون ارتباطات و امور بین الملل موسسه امام هادی علیه السلام قم، گفت: با توجه به مظلومیت و غربت امام علی النقی علیه السلام و نیز عدم شناخت و معرفت کافی و وافی جامعه از مقام و جایگاه آن حضرت، موسسه امام هادی علیه السلام طبق سنوات گذشته، برنامه هایی را برای معرفت افزایی سطح عمومی جامعه نسبت به آن امام همام، در نظر گرفته است.
وی افزود: با کمال تاسف باید بگوئیم که عوامل مختلفی باعث شده‌اند که اطلاعات ما دربارۀ عموم امامان شیعه، خصوصا امام جواد، امام هادی و امام عسکری علیهم‌السلام، بسیار محدود و پائین باشد که از آن جمله می توان به محصور بودن و تحت نظر بودن این بزرگواران، کوتاه بودن عمر مبارک ایشان و تالیف و تدوین کتب تاریخی، توسط افراد غیر شیعه که زیر نظر دستگاه خلافت، به این کار اهتمام داشتند، اشاره نمود.
وی گفت: علی رغم وجود مشکلات و موانع، غربت و مظلومیت خاص امام هادی علیه السلام، هر سال در ما انگیزه ای دوباره، با قوّت و قدرت بیشتر ایجاد می کند که نسبت به ساحت ملکوتی این امام همام، اینگونه عرض ارادت و ادب نمائیم.
حجت الاسلام قادری ضمن اطلاع رسانی محفل عزاداری و سوگواری امام هادی علیه السلام، همزمان با شب شهادت آن حضرت، مورخ یکشنبه 26 بهمن ماه، به اعزام مبلغ به مناطق مختلف کشور، اشاره کرد و گفت: همزمان با شهادت امام هادی علیه السلام، موسسه، مبلغان دینی را جهت تعظیم و پاسداشت شهادت حضرت هادی علیه الصلاه و السلام، به مناطق مختلف کشور، اعزام می نماید.
وی افزود: امسال و در شرایط کرونایی که تعدادی از شهرهای و مناطق کشور، دارای وضعیت هشدار و رنگ قرمز و نارنجی هستند، اعزام های موسسه، صرفا به شهرهای با رنگ آبی که مشکل تردد وجود ندارد، خواهد بود.
مسئول اعزام مبلغ موسسه امام هادی علیه السلام، با بیان اینکه مدت زمان این اعزام، از شب شهادت آن حضرت تا شام شهادت ایشان خواهد بود، گفت: از جمله شرایط ثبت نام برای پذیرش و اعزام طلاب، داشتن حداقل تحصیلات سطح دو حوزه و پرونده در یکی از نهادهای اعزام مبلغ می باشد.
حجت الاسلام احمد قادری همچنین اضافه کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرائت زیارت جامعه کبیره همزمان با ایام شهادت امام هادی علیه السلام، از جمله وظایف مبلغان اعزامی علاوه بر برگزاری نماز جماعت و مراسم سخنرانی و عزا، برگزاری یک جلسه قرائت زیارت جامعه کبیره که یادگار ارزشمند امام هادی علیه السلام است، خواهد بود که قطعا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد گرفت.
مسئول اعزام مبلغ موسسه امام هادی علیه السلام زمان ثبت نام این اعزام را از امروز 23 بهمن ماه الی 25 بهمن ماه 1399 و صرفا از طریق سایت موسسه امام هادی علیه السلام به نشانی www.imamhadi.ir اعلام نمود.
گفتنی است مراسم عزاداری شهادت امام هادی علیه السلام، همزمان با شب شهادت آن حضرت، یکشنبه 26 بهمن ماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و سخنرانی آیت الله حسینی قزوینی و روضه خوانی حاج عباس حیدر زاده، در موسسه امام هادی علیه السلام به نشانی قم، خیابان توحید (نیروگاه) کوچه 5، پلاک 31 برگزار می گردد.

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی