sokhanghodsi
39

سخنان قدسی(2)

420000 ﷼
252000 ﷼
کد محصول: 1028
مولف: مؤسسه پیام امام هادي عليه‌السلام
ناشر: موسسه پيام امام هادي
سال نشر: 1391
قطع: رقعي
شابک: 978-964-8837-33-9
نوبت چاپ دوم
شرح

پس از پنج دوره انتشار موفق كتاب شريف »سخنان قدسي (1)« كه شامل سخنان خداوند متعال با پيامبران اولولعزم با خطاب، ياموسي (ع)، ياعيسي (ع) و يامحمد (ع) بود، مؤسسه تصميم گرفت، جلد دوم اين كتاب را جهت استفادة عموم و نشر و ترويج فرهنگ پيامبران الهي عليهم‌السلام، تأليف و تحقيق نمايد و به چاپ رساند. از اين رو، جلد دوم سخنان قدسي را به سخن خدا با پيامبران عليهم‌السلام و مقربان اختصاص داد؛ احاديث اين كتاب، با اعراب گذاري و ترجمه فارسي عرضه شده و حاوي معاني بلند و دقيقي است كه درك بعضي از آنها نياز به استاد دارد؛ اما مؤسسه جهت رعايت اختصار، به ترجمه ساده آن بسنده كرده است.

اين احاديث، در كتاب‌هاي معتبري چون، اصول كافي، امالي صدوق، ارشاد القلوب ديلمي، تحف العقول و... آمده و عالمان ديگري مثل علامه مجلسي، شيخ حر عاملي و محدث نوري از آنها نقل نموده‌اند. در مجموع، در تحقيق اين كتاب، از حدود 60 منبع اصيل استفاده شده است.

كتاب سخنان قدسي (2) در 360 صفحه به سخنان خداوند متعال با پيامبران عظيم الشأني چون: آدم، نوح، ابراهيم، يعقوب، شعيب، موسي، داوود، دانيال عليهم‌السلام و مقربان خداوند چون ملائكه و وجود گرامي بزرگ بانوي جهان هستي، حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها پرداخته است.

در صفحه 322 اين كتاب در سيزده صفحه، حديث لوح از سه منبع كافي، عيون الخبار الرضا عليه‌السلام و امالي طوسي بيان شده است.

بازنگری ها

هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.