السلام علی الشهداء و الصدیقین

موسسه امام هادی علیه السلام، شهادت سرداران بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی مهندس و همراهان ایشان را به روح پرفتوح ایشان تبریک و به ساحت مقدس امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده و فرزندان محترم ایشان و جمیع مردم منطقه تسلیت عرض می کند.

این عزیزان با سالها مجاهدت، تلاش شبانه روزی، حضور مستقیم در میادین جنگی و پی ­ریزی استراتژی های قوی نظامی در پی ایجاد امنیت برای مردم کشورهای منطقه بودند که از بین بردن طرح امریکایی خاورمیانه جدید، حذف داعش و جلوگیری از رویاهای توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی، تنها بخشی از نتایج فعالیتهای خالصانه این فرماندهان و سایر مجاهدین مقاومت بوده ­است.

خون پاک ایشان حرکت و جنبش جدیدی در رگهای مقاومت منطقه ایجاد نموده است و انگیزه­ ای دوچندان جهت دستیابی به امنیت و صلح پایدار بوجود آورده است که انتقام سخت از دولت تروریستی ایالات متحده، اولین گام در این زمینه خواهد بود.

مسلما نام این دو فرمانده عظیم الشان نظامی، همواره به عنوان دو قهرمان مردمی در تاریخ منطقه خواهد درخشید و تاریخ از قاتلان ایشان به عنوان بزدلانی قانون­شکن یاد خواهد کرد.

موسسه امام هادی علیه السلام

14 دی 1398هجری شمسی

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی