آیت الله یزدی

بسم الله الرحمن الرحیم

عن ابی عبدالله علیه السلام « اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شئ » (کافی ج1، ص 38)

با نهایت تأثر و اندوه، ارتحال عالم مجاهد و انقلابی، فقیه بصیر، یار و یاور صادق امام راحل و مقام معظم رهبری، آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (طاب ثراه) را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می‌ نمایم.

آن عالم مجاهد که از پیشگامان نهضت اسلامی علیه رژیم ستمشاهی بود، حیات خویش را در راه اعتلای اسلام و قرآن و مبارزه با طاغوت سپری نمود و با تحمل زندان، تبعید و رنج های گوناگون، در به ثمر رسیدن آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی موثر و پایدار، ایفا نمود.

ایشان علاوه بر تلاش های ارزندۀ علمی و فقهی و تربیت شاگردانی فاضل و خدمتگذار، در قامت یک سیاستمدار با تجربه، منشاء خدمات برجسته ای در مناصبی چون: ریاست قوه قضائیه، عضویت و ریاست مجلس خبرگان رهبری، ریاست جامعه مدرسین، عضویت در شورای نگهبان و امامت جمعه تهران، بود.

صراحت کلام در دفاع از آرمان های انقلاب و صیانت از جایگاه ولایت فقیه و شخص رهبر معظم انقلاب، از نکات قابل توجه در زندگی پر برکت ایشان بود.

مرحوم آیت الله یزدی، عنایت خاصی به آثار موسسه تحقیقاتی امام هادی علیه السلام داشت. حضور ایشان در موسسه و توصیه های معظم له به عموم پژوهشگران در استفاده و بهره مندی از آثار موسسه امام هادی علیه السلام، نمونه ای از لطف و محبت ایشان نسبت به موسسه بوده است.

اینجانب از خداوند متعال، برای آن عالم مجاهد، رحمت و رضوان الهی و برای خانواده و دیگر ارادتمندان ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می نمایم.

موسسه امام هادی علیه السلام

سید هادی رفیعی پور

 20آذر ماه 1399

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی